Middagslevering

Slik søkjer du

Trykk her for å laste ned søknadsskjema for helse og omsorgstenester

I søknaden må du skildre behovet ditt og grunngje kvifor du søkjer.

Sidan søknaden inneheld opplysningar om helsetilstanden din, er det ikkje trygt å sende søknaden på e-post. Lever søknaden og vedlegga på eit av våre kontor for innbyggjarservice som du finn i 2. etasje i promenaden i Knarvik senter, i kommunehuset på Frekhaug eller i kommunehuset på Manger. Du kan òg sende dei til:

Kva kostar det?

  • Liten middagsporsjon med dessert: 78 kroner
  • Stor middagsporsjon med dessert: 93 kroner

Kva får du?

  • Du vel sjølv kor mange og kva dagar du vil ha middagslevering.
  • Vi leverer middagen heim til deg to dagar i veka.
  • Du kan få spesialkost ved dokumentert behov.
  • Du kan få hjelp til å varme middagen om du er ute av stand til det sjølv.
  • Du får ernæringsrik og variert kost.
  • Du får middag og dessert og kan velje mellom stor og liten porsjon.
Endringar

Du treng ikkje lenger søkje om endringar.

Dersom du har vedtak om middag, skal du melde følgjande ønske om endringar direkte til heimetenesta:

  • endring i storleik på porsjon
  • endring i tal dagar med middagslevering per veke
  • endring i kost (normal-/og spesialkost)

Krav til søkjar

  • Du må ha behov for hjelp på grunn av sjukdom, alder eller funksjonstap.
  • Du må bu i Alver kommune.
  • Du må ha eit kjøleskap til å oppbevare middagane.
  • Du må ha mikrobølgjeomn eller komfyr til varme opp middagen.
  • Dersom heimehjelpen skal varme opp middagen for deg, må du ha mikrobølgjeomn.
  • Du må vere tilstades ved levering, eller syte for at nokon tek i mot maten.

Kva skjer vidare?

  • Vi prøver å svare deg innan fire veker. Dersom vi ikkje klarar det, tar vi kontakt med deg og fortel kor lang tid det vil ta før du får svaret.
  • Vi tar kontakt med deg dersom vi treng fleire opplysningar eller ønskjer å besøke deg.

Kontakt oss

Vi har ope kvardagar mellom klokka 09.00 og 15.00. Telefontid er mellom klokka 10.00 og 12.00

Hugs at det ikkje er trygt å sende informasjon om helsetilstand eller andre sensitive opplysningar på e-post.

Klage på vedtak

Trykk her for å lese korleis du kan klage på eit vedtak eller tilbodet du får.


Sist oppdatert: 19.08.2020
Publisert: 19.08.2020