Brukarstyrt personleg assistanse - BPA
Kven kan søkje om brukarstyrt personleg assistanse?
Har du nedsett funksjonsevne og treng hjelp i kvardagen, kan du søkje om brukarstyrt, personleg assistanse (BPA).
Du som søkjer må ha eit langvarig og stort behov for hjelp.
Slik søkjer du
Trykk her for å laste ned søknadsskjema for helse og omsorgstenester
I søknaden må du skildre behovet ditt og grunngje kvifor du søkjer.
Sidan søknaden inneheld opplysningar om helsetilstanden din, er det ikkje trygt å sende søknaden på e-post på vanleg måte.
Trykk her for å få meir informasjon om korleis du kan sende søknaden elektronisk på ein trygg måte.
Du kan også:
- levere søknaden og vedlegga på innbyggjarservice i Knarvik, på Frekhaug eller Manger
- sende søknaden med posten til Alver kommune, Forvaltningskontoret, Postboks 4, 5906 Frekhaug
Kva kostar det?
Den personlege hjelpa er gratis. Får du hjelp til praktisk husarbeid i heimen din, må du betale ein eigenandel.
Det er den samla inntekta til husstanden din som avgjer kor mykje du skal betale.
Slik vel du assistent
Alver kommune har signert nye rammeavtaler om levering av BPA tenester til kommunen.
Dei fem leverandørene er:
- Uloba - Independent Living Norge SA
- Mio BPA AS (
- Humana omsorg og assistanse
- Stendi AS
- Prima Assistanse AS
Her kan du lese meir om leverandørane:
Trykk her for å gå til heimesida til Uloba
Trykk her for å gå til heimesida til MIO BPA
Trykk her for å gå til heimesida til Humana omsorg og assistanse
Trykk her for å gå til heimesida til Stendi AS
Trykk her for å gå til heimesida til Prima Assistanse AS
Sjølv om du vel å få hjelp frå eit privat selskap, er det kommunen som er ansvarleg for å følgje opp kvaliteten på tenesta du får.
Les meir
Trykk her for å lese eit rundskriv frå Helse- og omsorgsdepartementet om BPA.
Kva skjer vidare?
- Vi prøver å svare deg innan fire veker. Dersom vi ikkje klarer det, tar vi kontakt med deg og fortel kor lang tid det vil ta før du får svaret.
- Vi tar kontakt med deg dersom vi treng fleire opplysningar eller ønskjer å besøka deg.
Kontakt
Vi har ope kvardagar mellom klokka 09.00 og 15.00. Telefontid er mellom klokka 10.00 og 12.00
- Ring oss på 56 37 50 00
- Du kan sende e-post. Trykk her for å lese meir om korleis du sender sikker elektronisk post til kommunen.
Hugs at det ikkje er trygt å sende informasjon om helsetilstand eller andre sensitive opplysningar på vanleg e-post.
Slik klagar du
Trykk her for å lese korleis du kan klage på eit vedtak eller tilbodet du får.