HjemSkule og utdanningKvalitet i AlverskulenDesentraliserte tilskotsordningar for tilsette i barnehage og skule

Desentraliserte tilskotsordningar for tilsette i barnehage og skule

Eit kriterie for tilskotsordninga er at kompetanseutviklinga skal vere tilknytta eit universitets- og høgskule- miljø og vere basert på fagleg dialog mellom partane.  I tillegg til at det skal vere basert på lokale analysar frå skule/barnehage. Samarbeidet strekkjer seg over 1,5 år og prosjektet skal økonomisk rapporterast på til Statsforvaltar.

Kriterier for tildeling av tilskotsmidlar:

• Behov for kompetanseutvikling skal være basert på lokale vurderingar av kompetansebehov i den enkelte barnehage og skule, og basert på faglig dialog med universitet eller høgskule.
  • Lokale vurderingar av kompetanseutviklingsbehov skal forankrast ved den enkelte barnehage og skule på en måte som involverer dei tilsette og leiarar.
  • Midlane skal brukast til barnehage- og skulebasert kompetanseutvikling
  • Tiltaka skal fremje kollektive prosessar for profesjonsutvikling som utviklar barnehagen og skulen.
  • Tiltaka skal gjennomførast i partnerskap mellom barnehage- og skuleeigar og universitet og høyskular.
  • Eigarar og universitet og høgskular skal samarbeide om å vurdere kompetansebehov, planlegge og gjennomføre tiltak i barnehagar og skular.
  • Universitet og høgskular som bidreg i kompetanseutviklinga skal leggje til rette for at erfaringane fra partnerskapet skal styrkje lærerutdanningane.

Desentralisert kompetanseheving for skule, DEKOMP

Trykk her for å gå til søknadsskjema for rekomp- og dekompmidlar.

Regional ordning for barnehagebasert kompetanseutvikling, REKOMP

Tematiske satsingsområde for ordninga:

• Barnehagen som pedagogiske verksemd
  • Kommunikasjon og språk
  • Eit inkluderande miljø for omsorg, leik, læring og danning
  • Barnehagen sitt verdigrunnlag

Trykk her for å gå til søknadsskjema for rekomp- og dekompmidlar.

Søknad om midlar frå 30% pott, særskilt for barnehage:

Særskilte kriterier for barnehage.

Samarbeidsforumet si innstilling kan i tillegg til barnehagebasert kompetanseutvikling prioritere ei tildeling der inntil 30 prosent av midlane nyttast til følgjande kompetansetiltak, vurdert ut frå lokale behov:

• barnehagefagleg grunnkompetanse
  • kompetansehevingsstudie for fagarbeidarar og assistentar
  • fagbrev som barne- og ungdomsarbeider (praksiskandidatordninga)
  • tilretteleggingsmidlar for lokal prioritering

Trykk her for søknadsskjema

Sist oppdatert: 30.06.2023